7. kesäkuuta 2014

levikset

Oon jo pitkään miettinyt et laitan mun blogiin astetta isommat kuvat ja nyt mä sit päätin tehdä sen. Eihän oo liian isot? Mun mielestä ainakin näitä on parempi katsoo kun niitä entisiä, joita piti kattoo tyyliin suurennuslasilla. Tuli muuten taas sellanen olo et haluun laittaa koko blogin ulkoasun uusiks, mut en tiiä jaksanko ryhtyy siihen koska mulla palaa aina kiinni ja pahasti kun yritän tätä blogii muokkailla. Mut ehkä mä täs lähipäivinä innostun asiasta.

Kuvissa näkyy mun asua parin päivän takaa. Vedin ekaa kertaa jalkaan shortsit, jotka ite tuunasin äidin ikivanhoista Leviksen farkuista. Mulla on toisetkin Leviksen shortsit, jotka on ihan mun lempparit! Ne on vaan vähän tummemmat ja tiukemmat, kun nä kuvissa näkyvät on vähän enemmän boyfriend-malliset. En oo ennen tykännyt boyfriend mallisista farkuista tai shortseista, mut nyt oon alkanut vähän lämmetä niille. Pitää katsoo jos joskus mun vaatekaappiin eksyy saman malliset farkut.

Mä oon tällä hetkellä luultavasti mökillä chillailemassa poikaystävän kainalossa, eli siis postaus tulee ajastettuna. Saa nähdä saanko tän julkaistuu koska mulla on ennenkin ollu ongelmia ajastettujen postausten kanssa, mut toivotaan parasta!
DSC03917-tile
DSC03933-tile

4 kommenttia:

  1. mistä toi toppi on? vai t-paita mikä lie :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Maltalta ostettu, Jennifer tai Jennyfer tms nimisest kaupasta!

      Poista
  2. Voii oot niin söpö ja ihanat shortsit! kova ikävä sua<3 t.souffii

    VastaaPoista