2. kesäkuuta 2014

kulunut kuukausi puhelimen kautta

Kuva 003-tile
1. Yks mun lemppariasuista! Noi leopöksyt on niin jees 2. Rakastan mansikoita, miks niiden pitää maksaa niin paljon? 3. Mami oli ihana ja teki mulle iltapalaa 4. Oon lähiaikoina pitänyt mun hiuksia tosi paljon tollee, kivaa vaihteluu
Kuva 028-tile
1. Lukemassa koeviikon viimiseen kokeeseen 2. Hahah taas 3. Tehtiin poikaystävän kans munkkeja! Kuvaan valittu varmasti hienoimmat niistä haha 4. Murun kans juhlimas kamujen synttäreitä
Kuva 018-tile
1. Kävin kaks viikkoo sit mun veljen kans Tampereella tyhjentää hänen kämppää, ja oli pakko tietty hakee vähän ruokaa 2. Tamperehoodzz 3. Menos kamun kans syömään 4. Parasta
Kuva 010-tile
Mulla oli murun kanssa vuosipäivä pari viikkoo sitten ja vietettiin se yöpymällä Naantalin kylpylässä! 1. En kestä, mama oli tilannut meijän huoneeseen meille hedelmiä ja vuosipäiväonnittelut, pus 2. Käytiin Naantalin Tammikellarissa syömässä 3. Rakas 4. Jälkiruokaakin oli tietty pakko ottaa
Kuva 033-tile
1. Mä ja mami mun serkun ylppäreissä 2. Oli ihan sairaan hyvää kakkuu, haluun samanlaista sit vuoden päästä mun ylppäreihin 3. Ei hitto mä siivoilin mun laatikoita ja löysin pikkusen vihon mihin olin kirjotellut "tarinoita" hahah 4. Päättärit!!
Kuva 036-tile
1. Päättäripäivän asun details 2. Päättäri-iltaa vietettiin porukalla meidän luona, oli kyl tosi hauskaa vaiks aamulla ei naurattanut se siivoominen 3. Tässä tä ihana maximekko, taitaa olla et musta tulee vihdoin mekkoihminen tän myötä 4. Serkkujen ihana dogi

2 kommenttia:

  1. Tosi ihania kuvia! :) Tuli tässä mieleen, että miten oot saanut sun lukijamäärän "piiloon", tai siis että se ei näy? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha awkward mut se on menny vahingossa enkä saa sitä enää pois siten et muut asetukset pysyis paikallaan :D Mut en oikeen tiiä, kannattaa googlettaa jos vaikka löytyis!

      Poista