24. kesäkuuta 2014

kesäkuuta puhelimen kautta

Kuva 001-tile
Rakastan marjoja, varsinkin jos ne on tuoreita, harmi vaan et ne on jotenkin tosi kalliita viel eikä aina raaski ostaa / Lempparishortsit ekaa kertaa käytössä, tulispa lämpimät ilmat takas niin vois käyttää noita taas / En kestä, en oo ikinä nähnyt mitään noin söpöä, mä haluun mopsin!! Kuva instagramista käyttäjältä pugs / Mun kynsissä ei oo kauheesti muuta kesäkuussa näkynyt kun liukuvärjäystä eri värein

Kuva 009-tile
Mä täs / Pitkästä aikaa Arnoldsissa bageleilla! Oon jotenkin jättänyt Arnoldsis käymisen ja teen bagelit mielummin ite kotona / Itse tehtyy lohisalaattia, parasta / Väsynyt muru
Kuva 011-tile
Tän kuun yks kohokohta. En kestä tota kuvaa, kattokaa noit pullaposkia, hah / Eilen tuli jäääätävä satsi näitä kyseisiä pastilleja postiin, näistä lisää ens kuun puolella / Essiellä on kyl parhaat kynsilakat, sain mun kamulta synttärilahjaks ton mustan, joka pääsi kasvattamaan mun hurjan suurta kahden kynsilakan Essiekokoelmaa

Toimiiks teillä muuten blogger? Mulla ei ainakaan toi etusivu toimi niin ku pitäis, koska se näyttää vaan yhden postauksen vaiks ennen se on näyttänyt aina kaikki uusimmat.

4 kommenttia:

  1. mulla on kans sama ongelma etusivulla..ärsyttävää!! voisitko tehä jonkinlaista opastus videoo noihin liukuvärjättyihin kynsiin?:) aivan sairaan upeen näkösiä noi sun tekemät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mulla menee kans hermot! Joo voin kyl, oon joskus tehnyt mut siit on niin paljon aikaa ni uus video ei olis pahitteeks :)

      Poista
  2. Mulla tekee ihan samaa!! Eikä ees anna näyttää lisää niit postauksia ku painan näytä lisää :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama :( Ihmettelinkin et kui nois edellisis postauksis oli niin vähän katselukertoi

      Poista