19. kesäkuuta 2014

kaks päivää täysikäisyyteen

Eilen näin pitkästä aikaa kahta mun hyvää kaveria. Käytiin heidän kans syömässä ja ajeltiin pitkin Turkua. Loppuillaks me mentiin toiselle heistä ja pidettiin jonkunlaista tyttöjen iltaa. Tänään aamulla menin salille, mikä ei ollut vissiin kaikkein paras idea koska olo ei ollut hirveen hyvä koska eilen tuli valvottua ja muutenkin olin vähän heikos hapessa. Mut anyway, tänään mulla tuli postissa noi kuvissa näkyvät ihanat kuoret mun puhelimeen. Edelliset aztec-kuvioiset Glitteristä ostetut kuoret alko "kuoriutumaan" eli niiden laatu ei ollut mikään paras mahdollinen. Aika hassuu, et Ebaysta ostetut kuoret on paremman laatusia kun noi Glitteristä noudetut. Nä kuoret on siis saatu Nunuco nimisestä nettikaupasta, ja ne tuli mulle ihan parissa päivässä. Noi vaikuttaa tosi hyvänlaatusilta ja heillä on muutenkin nyt tosi paljon kuoria ja puhelimeen erilaisia pussukoita hyvin alennuksin, et jos on tarvetta kuorille niin suosittelen katsomaan niitä tuolta! Suora linkki mun kuoreen tässä.

Niinkun otsikko sanookin, mulla on nyt parin päivän päästä kauan odotetut synttärit! En malta oottaa sitä et oon 18 ja saan hankittuu itselleni sen ajokortin jossain kohtaa. Mä lähden tästä tunnin päästä viettämään juhannusta eka mun mökille, sit poikaystävän möksälle. Lauantaiks tuun kuitenkin kotiin, koska en haluu viettää synttäreitä saaressa. Mitä teijän juhannussuunnitelmiin kuuluu?
DSC04066 DSC04047 DSC04054 DSC04061-tile DSC04065 DSC04049

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti