30. toukokuuta 2014

elossa ollaan

Ei hitto just kun aloin postaamaan säännöllisesti, niin tietty mulle tuli taas jäätävä tauko hups. No mutta ehkä nyt sit taas ehtii panostaa blogiin kun loma alkaa. En oikeen tiiä yhtään mitä oon viimeks tääl puhunut ja mitä jättänyt kertomatta, niin unohdetaan nä päivät nyt mistä en oo postaillut. Anyway, huomenna meen käymään koulussa ja sieltä sit suuntaan kohti Saloa mun serkun lakkiaisiin! Illalla juhlitaan sitten kamujen kans kesäloman alkua.

Ostin Ideaparkin ginasta ihanan paidan kun olin Tampereella mun veljen kaa viikko sit. Ei näy nyt noissa kuvissa kun on ihan kasana mut sellanen mitä nyt on mainostettukin, off shoulder tyyppinen. Laitan siitä sit parempaa kuvaa asukuvien kera. Oli pakko saada se kahdessa värissä kun se oli niin jees haha.
DSC03806 DSC03801 DSC03845 DSC03809 DSC03846

2 kommenttia:

  1. Sun blogia on kiva lukea, sul on kiva tyyli ja kirjotat kivasti. Mut mua häiritsee, ku tuntuu siltä et nykyää aina otat kuvat sisältä ja aina kuvat on samanlaisia (ehkä itselaukasimella otettuja?).. En tarkoita tätä pahalla, mut sun blogin laatu menee koko ajan alaspäin. Ois kiva jos välillä ois ulkootakin otettuja kuvia ja oikeesti panostettuja kuvia (vaikken kyllä tiedäkkää, panostatko näihin ihan täysillä vai et). Mutta älä ota tätä pahalla, ajattelin vaa sanoa:) Ja tosi hyvää kesää sullekki!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Juu mä tiedän, mut mulla ei oo ollu nyt aikaa ottaa ulkona kuvia eikä kuvaajaa siihen hommaan. Mut nyt kun kesä tulee niin mulla on enemmän aikaa panostaa esim asuihin ja ehkä saada kuvaaja kans :)

      Poista