8. toukokuuta 2014

chillauspäivä

Tiiättekö niitä ihanii päiviä, kun ei oo koulun jälkeen mitään tekemistä? En muista millon mulla olis viimeks ollut sellainen päivä joten nyt oli aihetta siihen. Tai ei mulla eilenkään periaattees mitään ollut, menin vaan salille koulun jälkeen ja loppupäivän siivoilin mun huonetta tai lähinnä vaatekaappeja. Kannattaa muuten siivoilla vaatekaapit, koska mä löysin ainakin tosi paljon kivoja vaatteita minkä olemassaoloo en ees muistanut heh. Mutta nii asiaan, tänään mä vaan rentoudun kotona paitsi käyn varmaan kaupassa jossain kohtaa. Nä yksinolopäivät on niin kivoja aina kun niitä on välillä, ei siis sillä ettenkö mä rakastais olla mun kavereiden kans, mut aina ei vaan jaksa.

Btw jos teillä on jotain kysyttävää niin kyselkää mun askissa, linkki TÄSSÄ.
DSC03709 DSC03705 DSC03710 DSC03706 DSC03685

4 kommenttia:

  1. toi on niin totta, että vaikka ois kuinka ihania kavereita, niin aina ei vaan jaksa! ja ihania kuvia :-)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Ja juu niinpä välil tarvii sitä omaa rauhaa!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana blogi! :) Sun kuvailut on ihan mahtavia, näitä vois selailla vaikka miten pitkään! :) Siispä, uusi lukija ilmottautuu joka innolla odottaa taas uusia postauksia! Asukuviin sen verran, olis kiva jos kertoisit mistä mikäkin on, ei tartte pähkäillä kun ihastuu moniin juttuihin! :)

    Kurkkaisithan myös, ja heittäisit vaikka mielipidettä! Kommentteja kun on aina kiva antaa ja saada, eikö! :)
    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii ihan kommentti! Voi kiitos paljon :) Juu mä yritän muistaa ens kerralla!

      Poista