13. toukokuuta 2014

aamupala

Mulla ei oo yleensä kouluaamusin intoo tai aikaa syödä mitään kunnollista aamupalaa vaan yleensä vedän jonkun kuivan leivän tai puuroo. Tänään menin kympiks ja heräsin jotenki tosi aikasin niin ehtisin tehdä hyvän aamupalan! Toi litku tän tekstin alla olevas kuvassa on sellasta puhdistavaa juomaa jota alotin mamin kans juomaan, eli siis tarkotuksena olis puhdistaa kehoa. Äidin kaveri oli tiennyt et kun sekottaa sitruunan, limen ja appelsiinin mehuu niin sillä on puhdistava vaikutus. Kaupassakin myydään tälläsiä "detox-kuureja" mut mä haluun kokeilla tällästä kotitekosta ainakin näin aluks. En tiiä, ehkä tä ei ees mitenkään vaikuta mut saa ainakin jotain vitamiineja.

Tänään mulla on se viiminen teoriatunti autokoulussa, ja lauantaina olis jo tarkotus mennä ekal ajotunnille. En oikeesti ymmärrä miten aika voi mennä näin nopeesti, justhan mä vasta olin siel mopokoulun kokeessa jännittämässä.
DSC03804 DSC03793-tile DSC03794 DSC03786 DSC03805

5 kommenttia:

  1. Kuinka paljon puristit mitäkin tohon yhteen lasilliseen ja tuliko sinne muuta? :) juodaanko toi kerran päivässä vai useemmin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä teen aina ison kannullisen tota juomaa kun sen verran pitää juoda päivässä, et tossa oli vaan yks annos sitä! Puristan ihan fiilispohjalla et ei se varmaan niin tarkkaa oo, välil tekee mieli vähän happamampaa niin sillon laitan sit enemmän sitruunaa ja limee :)

      Poista
    2. Ja nii unohdin laittaa et siis vedellä sit lantrataan!

      Poista
  2. Käytkö siis kaikki teoriatunnit ennen ensimmäistäkään ajoa vai?:) Ainakin mun autokoulussa voi ajotunnille mennä heti ekan teorian jälkeen :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu käyn mut siis ei oo pakko käydä, mut mä haluun ne pois alta koska ei mul oo mikään kiire tos kortissa :)

      Poista