28. huhtikuuta 2014

rakastan kesää

Ei vitsit tä on niin kivaa kun aurinko paistaa lähes joka päivä ja voi käyttää arskoja eikä tarvii enää pukeutuu niin paksuihin vaatteisiin ja tukehtuu kaulahuiveihin. On vaan turhauttavaa istuu koulunpenkillä just siihen parhaaseen ja kuumimpaan aikaan, ja katsella ikkunast ja miettiä et vois ottaa tuolla arskaa. Mut juu anyway, tässä vanhoja kuvia mitä en oo saanut aikaseks julkasta. Tänään mä oon ehtinyt tehdä vaikka mitä: käytiin mamin kans koulun jälkeen kaupungilla kiertelemässä ja Ikeassakin tuli käytyy. En malta oottaa et pääsen muuttaa omaan kotiin et voin sisustaa sen kivasti. Mulla on jo tarkka visio millasen kodin mä haluan hahah. Raha on kyl varmasti suuri este siinä :D No ainahan voi haaveilla.

Sain suunnitella ton kuvissa näkyvän kännykän kuoren yhteistyössä Caseapp nimiseltä nettikaupalta. Jos haluutte uniikit kuoret teille niin kantsii käydä kattoo toi sivusto. Heillä on myös samantyyppinen nettikauppa kynsille: Nailskins. En oo ite tutustunut niin hyvin tohon sivuun, mut siellä voi suunnitella kynnelle tulevat tarrat. Varmasti hauska idea esim jollekkin lahjaksi.

Olipas sekava postaus mut parempi ees joku postaus kun ei postausta ollenkaan, eiks niin? Yritän nyt postailla mahdollisimman paljon koska motivaatio on taas ihan huipussaan hih. Mä meen nyt laittaa kynsiä, heipsu.
DSC03605-tile DSC03477 DSC03432 DSC03441 DSC03600 DSC03461 DSC03435

4 kommenttia: