9. huhtikuuta 2014

kuulumisia

Mulla oli eilen ihan kamala päivä. Aamulla olin jotenkin normaalii väsyneempi ja olisin niin kovasti halunnut jäädä kotiin. Koulussa sain hissan kokeen koska en ollut maanantain palautuksissa. Jep siitähän tuli sit taas se nelonen mikä viime hissan kokeestakin... En tajuu, luin niit juttuja huolella ja luulin et jotain olis jääny mun päähän mut ei sit millään. Oon aina päässyt kaikist kokeista läpi paitsi noi kaks hissaa. Nää neloset oon saanu sen jälkeen ku hissan opettaja vaihtus mut en tiiä onks sillä mitään merkitystä, koska itsehän mun pitää se isoin työ tehdä.

Sit kun pääsin koulun jälkeen bussiin, mulla iski ihan järkyttävä päänsärky. Tiiätte varmaan sen tunteen kun tuntuu et aivot paisuu niin paljon että ne tulee sun päästä ulos? Ihan hirvee tunne. Kun pääsin bussista pois niin se päänsärky iski niin kovaks et aloin itkemään. Sit menin vaan nopeesti kotiin makoilemaan ja maailman ihanin poikaystävä tuli meille mun tueksi koska mulla oli niin järkyttävä olo. Ku päänsärky oli vähän heltynyt, tuli ihan järkyttävän kuumeinen olo mut onneks se meni sit pian ohi lääkkeen avulla. Ärsyttää kun noi lääkkeet vaan antaa sen hetkellisen terveen olon tunteen mut sit se taas pian tulee takas, niinkun mul tuli sit eilen illalla. En viittinyt sit mennä autokoulun vimpoille teoriatunneille koska siit ei olis tullut yhtään mitään mut käyn sen sit kuukauden päästä. Tänään mä oon vaan kotona koitan tehdä kouluhommia ja ottaa vaan ihan chillisti.

En ookkaan puhunut tästä asiasta mitään mutta ollaan menos koulun kanssa "kulttuuriristeilylle" Tukholmaan viikonloppuna. Perjantaina illalla juhlitaan rauhallisesti ja sit lauantaina vietetään päivä Ruotsissa. Lauantai-iltana juhlitaan sit vähän paremmin. En kyl tiiä mitä siitäkään tulee kun pitäis lauantai-aamuna olla kuuden maissa jo Ruotsissa.

Mul oli tosi monta postausta suunniteltuna viel tän viikolle, mut meijän koneeseen tuli jotain häikkää eikä sitä voi nyt hetkeen ainakaan käyttää. Tällä koulun huonolla koneella ei mitään kuvia muokkailla joten joudutte nyt tyytymään vanhoihin kuviin höh. Toivottavasti joku jakso lukea tän romaanin, palaillaan ens viikolla toivottavasti jos kone alkaa elämään, heipsu! 
DSC02458 DSC02186 DSC02202 DSC01909 DSC02311

2 kommenttia:

  1. Hei eivitsi! Mullakin särki eilen pää eikä meinannut treeneistäkään tulla mitään... Ei mulla yleensä pää satu mutta ehkä jotain koulustressiä tai jotain. Pitäkää kiva reissu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa voi eii! Toi on ihan hirveetä ku päänsärky pilaa kaikki suunnitelmat :( Pidetään juu :)

      Poista