15. huhtikuuta 2014

kulttuuriristeily

Vihdoin meijän kone alkoi elämään ja sain nyt muokatuu kuvia. Oltiin viime viikonloppu kulttuuriristeilyllä joka koostui pääasiassa kahden tunnin yöunista koko viikonlopun aikana, liiallisesta juhlimisesta, tanssimisesta niin paljon että jalat olivat aivan puhki sekä kahden tunnin väärään suuntaan kävelystä, hahah. Kannoin kameran mukana mut en ottanut yhtäkään kuvaa sillä, joten kaikki kuvat on nyt puhelimella otettu. Olis mulla ollut enemmänkin kuvia mut en nyt jaksanut kysellä ihmisiltä et saako heistä laittaa kuvan niin otin vaan nyt näitä kuvia mistä tiiän et ketään ei suutu.

On toi Tukholma vaan niin kaunis kaupunki. Asuisin niin paljon mielummin tuolla kun täällä mun kotikaupungissa, tai koko Suomessa koska mä en oo ainakaan törmännyt täällä kotimaassa mihinkään noin hienoon paikkaan. 

Oon tosi kyllästynyt mun blogin ulkoasuun niin meinasin nyt viikonlopun aikana vähän muokkailla sitä jos ehdin, stay tuned!
Kuva 003-tile Kuva 033-tile Kuva 032-tile

3 kommenttia: