27. huhtikuuta 2014

huono hiuspäivä

Mä en koskaan laita mun hiuksia mitenkään paitsi suoristan. En tykkää pitää mun hiuksia kiinni muuten paitsi kotona, mul ei oo vaan sellanen fiilis et olisin oma itseni jos kulkisin ihmisten ilmoilla hiukset kiinni. Mulla oli kuitenkin viime perjantaina hiukset ihan hirveen näköset. Kaikki varmasti tietää sen kun heräätte kouluaamuna ja hiukset näyttää niin järkyttävältä eikä mikään auta? Mun oli pakko laittaa hiuksii vähän kiinni, ja oli kyl tosi outo olo koko päivän. Hahah tä varmaan kuulostaa teist tosi oudolta mut mulle on niin outoo pitää hiuksia kiinni. Tykkäsin kyl tästä tosi paljon koska pieni vaihtelu on aina jees joten uskon et kuljen näin joku toinenkin päivä!
DSC03627-tile DSC03624 DSC03610 DSC03612-tile

6 kommenttia:

  1. Vitsit miten kiva asukokonaisuus! ♥

    xoxo oonae

    VastaaPoista
  2. Voi, täällä toinen ihan samanlainen kelle tulee outo olo jos hiukset on kiinni jossain muualla ku kotona(tai tallilla)! :-D tulee jotenki alaston olo ja koko päivän miettii vaan niitä hiuksia, mutta lähes poikkeuksetta ku astun kotiovesta sisään vedän hiukset samantien kiinni.. haha :-D mutta kivalta sun hiukset näyttää noinki, rohkeesti vaan totuttelemaan, niin ois itelläki tarkotus! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah voi ihanaa et löytyy joku kohtalotoveri :D Juu aattelin kans alkaa nyt vähän pitää enemmän kiinni!

      Poista
  3. ihana paita! mist se on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ginasta, mut tosi kauan sit ostettu eikä näitä myydä enää jos sen takia kysyit :(

      Poista