26. huhtikuuta 2014

blogihiljaisuus

Vähän naurattaa toi kun viime postauksessa sanoin et tuun viikonloppuna muokkaa mun ulkoasuu, ja siit postauksest on aikaa yli kymmenen päivää hups. No mut ei mulla oo ollut aikaa tähän blogiin viime aikoina eikä oikeen inspistäkään postailla, mut nyt se on onneks tullu takas! Sain tehtyy tässä nyt kolme postausta valmiiks niin ei tuu hirveen hiljasta olee lähiaikoina. Ärsyttää vaan ku ei aina keksi mitään kirjotettavaa.

Muokkailin eilen sit vihdoin ja viimein tota ulkoasua poikaystävän "avustuksella". Ulkoasu on tosi samanlainen ku ennen mut kuitenkin pieni vaihtelu piristi kivasti tätä mun mielestä.

Näis kuvissa näkyy myös mun viimeisempiä ostoksia. Heti ekassa kuvassa näkyy Tukholmasta, kulttuuriristeilyltä, ostetut juttuset. Oon aika ylpee et ostin noin vähän kaikkee! Tosin rahapula tais olla yks syy siihen. Eilen kävin mamin kans myös nopee ostoksilla. Löysin ehkä ihanimman maksimekon ikinä, jonka mä pistän sit päättäreihin ja yhtiin samana päivänä oleviin ylppäreihin. Pitäis vaan enää jotkut kivat kengät löytää ton ihanuuden kamuks. Ostin myös kauan ostoslistalla olleet chillit leopardipöksyt jotka tulee varmasti näkymään asukuvis. Mukaan tarttus myös treenipökät!

Tä viikonloppu mulla on mennyt poikaystävän kanssa ja huomenna varmaan sama juttu, paitsi illemmalla meen salille testaa uusii treenpöksyjä. Palaillaan!
DSC03475 DSC03587 DSC03595 DSC03530 DSC03632 DSC03476 DSC03510-tile

6 kommenttia:

  1. Mistä ostit leopardipöksyt?

    VastaaPoista
  2. laitahan mekosta parempia kuvia? minkä nimisestä kaupasta sen ostit satutko muistamaan ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu laitan tottakai, mut varmaan sit vast kun oon sitä käyttänyt heh. Jos muistan oikein ni ostin sen ginasta :)

      Poista
  3. hei mistä noi bikinit on?:)

    VastaaPoista