2. huhtikuuta 2014

★★

Eilen oli niinkun turha päivä kun mun nimipäivä! Sitä juhlisin tekemäl matikan kokeen ja autokoulussa tuli myös kävästyä. Mulla on ens viikolla viimiset teoriatunnit huii. En malta oottaa et pääsen ajotunneille, must kyllä tuntuu et oon ehkä huonoin kuski ikinä. Tänään mulla oli bilsan koe ja sen jälkeen menin Myllyyn ja sieltä tarttus mukaan maailman söpöimmät ja mukavimmat housut, niistä lisää sit myöhemmin.

Oon muuten ajatellut et vois alkaa vähän muuttaa ruokavalioo. Koska testasin mun viime kesänä ostettuja lempparishortseja, ja ne meni rikki?? Tuli niin järkytys siitä ja aattelin eka et oon lihonut ihan sairaan paljon mut sit tajusin et ne on varmasti mun lihakset mitkä on kasvanut koska oon alkanut käymään salilla mut oon syönyt ihan samal tavalla kun aina ennenkin. Mut halusin kuitenkin vaihtaa ruokatottumuksia koska mua ällöttää se et jos syön kaikkee epäterveellistä tyyliin joka toinen päivä. Eli siis jätän kaikki ylimääräset herkut ja ranut sun muut pois, paitsi kyl mä teen poikkeuksia esim jos oon menossa leffaan niin en ota mitään porkkanoita sinne. Mua ärsyttäis ihan suunnattoman paljon jos olisin leffas mun kamun kanssa ja se pureskelis siinä vieressä porkkanaa kun itse vedän kaksin käsin karkkia.

Nyt voisin mennä vähän kattoo tota äikän koealuetta, joka on siis kolme sivua hahah. Mutta juu saa nähdä ehdinkö postaamaan viikonlopun aikana, toivottavasti. Palaillaan kamut!
DSC03323 DSC03394 DSC03389 DSC03403 DSC03326

4 kommenttia: