10. maaliskuuta 2014

new clothes makes me happy

Olin tosi pitkään ostelematta mitään vaatteita mut nyt täs viikon sisällä oon saanu onneks vähän osteltuu uutuuksii vaatekaappiin. Oon nyt tykästyny sinisen eri sävyihin ja haluaisin kokoaika käyttää vaan sinistä hih. Kysykää jos haluutte tietää jonkun jutun ostopaikan tai hinnan kun en nyt jaksa niit kaikkii kirjotella.

Tä viikko on tosi kiireinen mulla, joka päiväks on kaikkee hommaa ja pitäis jossain vaihees koittaa lukee koulun takia kolmee kirjaa. Kai täs jostain aikaa löytyy. Tänään olin shoppailemassa ja sit illemmalla menin salille. Ainiin oon unohtanu sanoo et alotin autokoulun! Eli siihenkin menee nyt aikaa. Oon ollu vast yhdel kunnollisel teoriatunnilla kun mun ei oo järkee käydä niitä näin aikasin niin meen sit korvaavil tunneilla. Mut mä meen nyt valmistautuu nukkumiseen koska huomenna on luvassa melko raskas päivä, öitä ihanat!
DSC03218 DSC03207 DSC03189 DSC03205 DSC03214 DSC03220 jklö DSC03202-horz

9 kommenttia:

  1. Mistä noi aurinkolasit on? :) kivoja juttuja oot löytäny!

    VastaaPoista
  2. mistä noi sun mustat housut on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. One waysta ja ne on siis ihan perus Dr denimit :)

      Poista
  3. mist noi aruinkolasit? :DD

    VastaaPoista
  4. Miten tilaat ulkomailta noita vaatteita? Et miten menee noi tullimaksut ja onko siinä jotain mitä pitää huomioida kun tilaa ulkomailta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tullimaksui voi tulla jos tilaa euroopan ulkopuolelta oliks se yli 22 eurolla? En oo ihan varma :)

      Poista