28. maaliskuuta 2014

my fav jacket

Mä saan tänään nauttii vapaapäivästä koska mulla alko tänään koeviikko mut ei oo koetta! Tän päivän suunnitelmana on mennä aamupäivällä salille ja sit aattelin nyt jo alottaa lukee kokeisiin. Mulla on maanantaina hissan koe ja mua pelottaa se ihan sairaasti, koska viime hissan kokeesta sain tosiaan sen 4-... En tajuu mikä siin hissassa on mulle niin vaikeeta, vaiks lukisin ihan sairaasti ja yrittäisin oikeesti opetella niit asioita niin ne ei vaan sit millään jää päähän.

Löysin pari päivää sitten mun kaapista ton ihanan armeijakuvioisen takin, jonka olemassaoloo en oikeen ollut muistanut täs talven aikana. Tykkään tosta ihan sikana ja oon niin ilonen et sain sen sillon joskus mamilta. Ja noihin mun uusiin arskoihin oon kans tykästynyt tosi paljon. Tai itseasias niin paljon etten oo muita arskoja mun päähän iskenyt noiden oston jälkeen.

Alimmassa kuvassa näkyy ihanat kuoret iPhoneen jotka tilasin eBaysta pari viikkoo sitten. Ne tuli tosi nopeesti vaiks siinä sanottiin et niissä kestää melkeen kuukausi. Rakastan eBayta koska siel kaikki on tosi halpaa, noikin kuoret makso varmasti alle 2€, laatu onkin sit ihan toinen juttu mut aina voi tilaa uudet kun ne noin halpoja on. Tilasin kans parit näytönsuojat mun vauvalle ettei se hajoo heti, toivottavasti nekin saapuis pian.

Ainiin unohdin melkeen sanoo, mutta siis arvoin IsoSmile arvonnan voittajan. Eli siis voittajaksi paljastui nimimerkillä Meri M osallistunut. Onnee voittajalle! Laitan sulle sähköpostia ihan just.
DSC03358-tile DSC03372 DSC03336 DSC03371 DSC03382 DSC03357-tile DSC03380

2 kommenttia: