21. maaliskuuta 2014

life lately

Ei vitsit siit on kauan kun oon viimeks postannu normaaleja kuvia. Toivottavasti tä hiljaisuus ei jatku vaiks alkaa koeviikko ens viikolla ja mulla on tulossa ihan järkyttävä koeviikko. En tajuu ku en koskaan opi tekee töitä jakson aikana, ehkä sit seuraavassa...

Mutta juu viime viikon maanantaina saatiin mun parhaan kamun kanssa idea et järkätään mun poikaystävälle yllätyssynttärit lauantaina. Saatiin onneks järkättyy kaikki ja synttärit pysy salassa. Oon yllättynyt et pystyin pitää ton salaisuutena koska olin niin innoissani tost jutusta ja olisin halunnu jakaa sen innostuneisuuden mun murun kanssa.

Sain vihdoin aikaseks ostaa uuden, kauan kuolatun puhelimen, nimittäin iPhone 4s. Tuli sunnuntaina koko kämpän siivouksen jälkeen sellanen fiilis et nyt on kyl pakko lähtee hakee puhelinta hahah. Oon ollu tosi tyytyväinen tähän ja ei oo yhtään sellanen fiilis et olis menny rahat hukkaan. Tilasin parit kuoretkin jo et mun vauva pysyy ehjänä. Oli kyl pakko käydä ostaa nopee Glitteristä yhdet kuoret koska niissä kuitenkin kestää kun tilaa tyyliin Kiinasta.
DSC03262 DSC03246 DSC03239-horz DSC03293 DSC03248 DSC03244 DSC03272 DSC03252 DSC03258

4 kommenttia: