20. maaliskuuta 2014

isosmile arvonta

Sori tästä blogihiljaisuudesta, koitan parhaani mukaan herättää tätä eloon eli huomenna sit taas palaan kuulumisien ja parempien kuvien kera!

Sain taas mun yhteistyökumppanilta IsoSmilelta testiin hampaidenvalkaisu liuskat. Oon niin rakastunut näihin liuskoihin koska ne on niin helppokäyttöset ja antaa luonnollisen valkoiset hampaat. Nää liuskat ei siis vahingoita hampaan pintaa eikä kiillettä. Mulla itselläni on aika valkoset hampaat muutenkin, mutta nä saa niistä viel kivemman väriset. Kerran päivässä pitää laittaa liuskat ylä- ja alahampaisiin ja pitää niitä sit puol tuntia. Näitä käytetään vähän kuin eräänlaisena "kuurina" eli kannattaa kaikki putkeen käyttää jotta olis parhaimmat tulokset.

Sain kans arpoa mun lukijoiden kesken yhden paketin näitä samoja liuskoja mitä mäkin sain CLICK. Jos haluut saada valkoisemman hymyn niin sun pitää olla mun julkinen lukija ja kommentoida kommenttiboksiin sun sähköpostiosoite jotta voittaja saadaan kiinni! Muistathan laittaa myös nimesi, jolla luet mun blogia jos kommentoit anonyymisti. Arvonta päättyy viikon päästä eli 27.3. Onnea kaikille tasapuolisesti :)
DSC03255 DSC03256

37 kommenttia:

  1. mukana!:)
    anniina.saunakangas@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Olisipa kiva kokeilla :) Mukana arvonnassa.
    s.kansakoski@luukku.com

    VastaaPoista
  3. el.ristikangas@gmail.com

    ois niin siistiä voittaa näitä! oon aina halunnu testaa! :>

    VastaaPoista
  4. Luen julkisesti :)
    anu.bergstrom@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Mukana arvonnassa:)
    Mirannaw@gmail.com

    VastaaPoista
  6. luen julkiisesti!

    heidihokkanen22@gmail.com

    VastaaPoista
  7. ninuska76@luukku.com

    VastaaPoista