20. helmikuuta 2014

prom

Nyt vihdoin sain otettuu itteeni niskasta kiinni ja tulla tekee postauksen mun vanhoista. Harmittaa kun mulla ei oo kamerassa melkeen yhtään mitään kuvia ja kaikki kamut ketkä on sanonu et he lähettää kuvat ei oo vielkään saanu aikaseks tehtyy sitä hahah joten joudutte nyt tyytymään näihin.

En käy lukioo siis täs kaupungissa missä mä asun, niin en kauheesti tiennyt et millaset vanhat täällä mun lukiopaikassa on. Mun kotikaupungis kaikki vanhat mitä mä oon nähnyt on ollu tosi tylsiä, tai siis ei oo mitään tarinaa tai teemaa et kaikki tanssit vaan tanssitaan putkeen eikä ne liity mitenkään toisiinsa. Mun lukiossa oli tosi kivat vanhat kun oli tytöillä ja pojillakin omat tanssit, mitkä me siis tehtiin itse. Meidän teemana oli James Bond ja mun mielestä se oltiin hyvin saatu esille koristeluissa ja käsikirjotuksessakin.

Meikkasin siis itse ja mun hiukset laitto mun mummi, joka omistaa kampaamon. Mun ei onneks tarvinnut aamulla lähtee mihinkään pois kotoota laittaa hiuksia, vaaan mummi tuli tänne meille. Tuli jotenkin kauhee kiire kun mun hiuksissa piti kestää tunti mut niis kesti puoltoist tuntia ja se päätykin sit siihen et mulla oli neljä minsaa aikaa pukea mekko päälle ja mennä autoon, koska muuten olisin myöhästynyt. En ees ehtinyt kattoo itteeni peilistä mut ihan kivaa jälkee mummi sai aikaan.

Kolmen tanssiesityksen jälkeen mentiin meidän vuokraamilla busseilla Turun Kellariravintolaan syömään ja sen jälkeen kohti jatkopaikkaa. Jatkoilla oli ihan sairaan hauskaa ja pääsinkin nukkumaan vast puol 7 aamulla hups. Alimmas kuvassa näkyy vähän mun mekkoa mikä mul oli jatkoilla! Toi päivä oli jotenkin tosi uuvuttava ja meni nopeesti ohi, mut nauttisin prinsessapäivästä kyl enemmän kun olin kuvitellu.

Teille tytöille vinkiks kenel on vanhat vast edessä, niin kattokaa ettei teidän mekko oo yhtään liian pitkä koska mä astuin tosi paljon mun helman päälle tanssiessa, eikä ollu hauskaa kun kokoajan piti miettii et en kai astu mun helman päälle ja ettei mun hame repee.
DSC02915-tile DSC02927 DSC03093 DSC02887-tile DSC02904-tile DSC02930 DSC03089-tile

8 kommenttia:

  1. aivan ihana mekko ja tosi kivoja kuvia! :-)

    http://eeerikanblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mitä hintaluokkaa noi mekot on oikee ? :o Mut tosi upee olet !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu paljon et mist sä hankit sen tai kun esim mä tilasin netist niin maksoin siit alle 200€ mut se oli kyl alennuksessa. Mut sit mun kamut on selittäny ku heidän mekkoihin on menny joku 600€ ku on ostanu jostain liikkeestä suoraan :)

      Poista
  3. Oiii ihanii kuvia muruli<3 oli pakko tulla kommentoimaa viel haha :D t.sofffi

    VastaaPoista