3. helmikuuta 2014

outfit

Tässä mun vanhaa asua kun ei ollut mitään muita kuvia paitsi itestäni jotain julkaisemattomia. Mua masentaa ihan sairaasti kattoo näit kuvia koska mun hiukset... Kaduttaa niiiin paljon et värjäsin ja varsinkin se et leikkasin kuivii latvoja koska mun pitkä kasvatusurakka meni ihan hukkaan... No ehkä ne tässä ajan kanssa kasvaa tohon samaan pituuteen, en vaan millään jaksais venaa yhtään. Leikkasin just pahimpaan aikaan koska vanhat on tulossa ihan parin viikon sisällä apuaa ja olisin halunnut et mun hiukset olis näyttäny siel pitkiltä mut se jää nyt toiveeksi vaan. Oon niin vihanen oikeesti :D

Blogin puolella tulee varmaan olemaan aika hiljasta täs parin viikon sisällä koska mulla alkaa huomenna uus jakso joka on ehkä pahin ikinä, kaikkii sellasii aineita mitä mä vihaan. Mut aattelin silti panostaa nyt tohon jaksoon ja ihan oikeesti ensimmäisen kerran mun elämässäni lukee läksyt koska koeviikko on muuten ihan kamala.

Mulla ei oo nyt tänään loppuillasta mitään tekemistä, joten olis cool jos tulisitte piristää mun iltaa ja kyselisitte mun askissa kaikkee kivaa :) 

DSC02745-tile DSC02748

8 kommenttia:

  1. ihana peplum, mistä se on? :)

    VastaaPoista
  2. toi sininen väri sopii sulle tosi kivasti :)

    VastaaPoista
  3. Vakuuttavaa kun "oon niin vihanen oikeesti"-lauseen perässä hymiö :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah mua nauratti se kun olin niin vihanen :D

      Poista
  4. Mistä sä oot ostanut sun wanhojenmekon? :)

    VastaaPoista