22. helmikuuta 2014

getting ready

Ollaan vuokrattu täks päiväks vanhojentanssi porukan kanssa yks tila jossa me pidetään jatkojen jatkot. Alotan aina valmistautuu kauheen aikasin kun oon menos juhlimaan ja niin tänäänkin kävi, tai ei mulla oo kyl tässä kun tunti enää aikaa ennen ku mun kyyti saapuu. Mut aikaa on kuitenkin sen verran et ehtisin kuvailemaan vähän mun asua illaksi sun muuta. Maltalta ostetut balleriinat pääsee ekaa kertaa käyttöön, toivottavasti noi on hyvät jalassa senkin jälkeen kun niitä on käyttänyt koko päivän tai illan. Tilasin pari kolme viikkoo sitten New Lookista vaatteita. Törmäsin tohon kauppaan mun muistaakseni ekan kerran Maltalla kun olin mamin kanssa viime vuonna. Valkonen peplumtoppi on siis sieltä tilattu, tilasin kans pari muuta toppia sekä vanhoihin mustan karvatakin mistä tuli mun lemppari takki ehdottomasti.
DSC03113 DSC03122 DSC03100 DSC03109 DSC03116-tile DSC03106

8 kommenttia:

  1. ihana asu ! mistä noi käsikorut on ? pidä kiva ilta :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Piikikkäämpi on Glitteristä ja toisen sain kamulta tuliaisiks ulkomailta. Pidän kyllä :)

      Poista
  2. Ihanat noi korut ja kengät! :) Me ollaan luokan kanssa menossa huhtikuussa leirikouluun Maltalle. Millaista siellä oli? Ja mihin aikaan sä olit siellä, niin oliko siellä lämmintä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin siel joskus syksyl ja oli tosi lämmintä :)

      Poista
  3. I really really really love the peplum shirt, I'm in love with it.
    Greetings from Spain <3

    http://coolkidscantdiie.blogspot.com.es/

    VastaaPoista