15. tammikuuta 2014

snowy

DSC02671 DSC02676 DSC02664-horz DSC02672 DSC02679
Nolottaa ihan sairaasti tä postailemattomuus... Hahah no ei voi mitään koska mulla on nyt todella paljon stressiä koska koeviikko alkaa pian ja sitä ennen pitäis olla pari työtä valmis sekä vanhat lähestyy liian kovaa tahtia. Mulla on viel tosi paljon hankittavaa vanhojen suhteen: pitää suunnitella meikki ja ostaa LAADUKKAAT meikit vanhoja varten + ripset sun muut täytyy ostaa, kengät puuttuu sekä koekampauksessa täytyy käydä ja värjään ehkä hiuksetkin viel ennen vanhoja. Kauhee stressi tollasista kaikista pikkujutuista. Mun aikaa tulee myös viemään (toivottavasti) ahkera solkussa käynti koska en haluu olla se kalpee tyttö vanhoissa hahah. Salillakin pitäis käydä kun se on nyt vähän jäänyt kaikkien kiireiden keskellä, tänään sain onneks itteni raahattua sinne ja huomenna olis tarkoituksena kans mennä!

Kuvissa näkyy mun uus ihana korkeekauluksinen neule. En oo ikinä tykännyt korkeekauluksisista paidoista mut näin tän jossain blogissa ja ihastuin täysin. Tä on niin lämmin ja pehmee eli sopii just tälläsille lähes -20 asteen pakkasille mitä on nyt täs pari päivää ollut. Toi neule on siis mun yhteistyökumppanilta Sheinsideltä ja tilasin mukana myös yhden kaulakorun, minkä näätte varmasti myöhemmin. Tä oli kyllä viiminen yhteistyöjuttu heidän kanssa koska aijon lopettaa yhteistyön heidän kans.

Hahah en oo varmaan ikinä kirjottanu näin pitkää tekstiä! Mut meen nyt laittaa itelleni jotain iltapalaa, adios!

6 kommenttia:

  1. Kannattaa kattoo youtube "kauneusgurujen" videoita, ja panosta hyvään meikkipohjaan myös silmämeikille, niin pärjää halvemmillakin tuotteilla tosi pitkälle! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep mä oon kokeillut kaikenlaisii halpoja meikinpohjustusjuttuja yms niin ei toimi mulla tollaset niin aattelin kokeilla sit jotain vähän laadukkaampaa :)

      Poista
  2. Miks sä lopetat ton sheinside jutu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon joutunu maksamaan jonkun verran noista tuotteista mitä oon tilaillut, ja ne on joutunut tulliin eli pitää tehä kauheen hankala tulliselvitys ja maksaa sitten siitä. onneks ei ollut kyl isot maksut ainakaan täl kertaa! mut en haluu ottaa sitä riskii et joskus tulee isommat maksut :)

      Poista
  3. Ihana toi sun takkis ! Tuo takki on niin täydellinen, ja tuo neulekkin on tosi kiva :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista