30. tammikuuta 2014

favourite cosmetic products

DSC02823 DSC02841
Tylsyyksissäni aattelin et kuvailen teille vähän mun atm lemppari kosmetiikkajuttuja. Toivottavasti löydätte jotain uutta mitä haluutte kokeilla. Olis kiva kuulla teidän kokemuksia jos teiltä samoja tuotteita löytyy :)
DSC02837
Lorealin ripsari on ollut mulla tosi kauan jo lempparina. Mulle ei ainakaan tuu yhtään paakkuja tosta ja hintakin on kohdallaan.

H&M kulmakynä on mulle just sopivan värinen ja hintaa sillä on joku about kolme euroa jos oikein muistan. Tä pysyy tosi hyvin eikä lähde omil teilleen kesken päivän.

Lemppari kajal on ehdottomasti Maybellinen geeli, tolla sen mukana tuleval siveltimellä saa tosi kivat ja kestävät rajaukset tehtyy.
DSC02825-horz
Mun lemppari hajuvedet! Näitä ei tarvii ees perustella hahah.
DSC02831
Lumenen valokynä on jo pitkään ollut mul käytössä, en kyl sit vaihtais tätä millään.

Inglotin YSM meikkivoide on ihan sairaaaan hyvää! Ostin tän itseasiassa vast eilen vanhoihin koska halusin jonkun kestävän meikkivoiteen, ja Inglotin kosmetologi suositteli mulle tätä ja oon tosi tyytyväinen. Oon käyttäny tätä vaan kerran mut pysy tosi hyvin ja hintakin on halpa ettei paljoo lompakkoa laihentanut.
DSC02824
Lumenen putsarit on ollu mul kauan käytössä ja mun mielestä mun iho on parantunut tosi paljon näiden avulla, tai itseasias siihen on vaikuttanut pari muutakin asiaa.

Toi perusvoide on niiiin hyvää. Imeytyy tosi nopees eikä jätä sellast rasvast tunnetta. Käytän tätä meikin alla ja muutenkin aina pesun ja varsinkin solkun jälkeen koko kroppaan.
DSC02833
Goshin aurinkopuuteri "helmet" pysyy mulla tosi hyvin ja antaa luonnollisen näkösen lopputuloksen, eikä tee oranssii naamaa.


6 kommenttia:

  1. olipa kiva postaus! :-) onks toi perusvoide ostettu mistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sain sen mamilta mut veikkaisin et apteekista :)

      Poista
  2. oi ihana toi vika kuva susta! :-) ja tosi kiva postaus!

    VastaaPoista
  3. Toi lumenen valokynä on ollu yks omakin suosikki, jostain syystä ei oo vaan tullut ostettua uutta :o! Kiinnostuksen herätti toi YSM meikkivoide ja geeli eyeliner :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :) Kantsii ostaa testaukseen! :)

      Poista