27. tammikuuta 2014

examweek

Mulla on koeviikko jo puolessa välissä, kun on täs jaksossa vaan neljä koetta, se tarkottaa sitä et mulla on tän viikon keskiviikkona viiminen koe, ja seuraava jakso alkaa vast ens viikon tiistaina! Toivottavasti ehdin sillon "lomalla" sit postailemaan, pitää katsoo.

Viikonloppu mulla sujui tosi kivasti, olin koko viikonlopun poikaystävän kanssa. Perjantaina käytiin leffassa ja Panchossa syömässä ja sit loppuaika vaan chillailtiin kotona. 

Keskiviikkona olis tarkotuksena mennä ostaa vanhoihin viimiset puuttuvat jutut eli esimerkiks kengät ja meikit sun muut, toivottavasti löytyy yhdel reissulla kaikki, koska tässä ei oo enää kauheesti aikaa. Ei vitsit mä ootan perjantaita ihan sairaasti kun on parin kamun synttärikemut! Tuntuu et olisin ollu juhlimassa sairaan kauan sit vaiks siitä on vaan pari viikkoo aikaa heh. Mul on perjantaina myös vanhojen koekampaus ja ehkä hiusten värjäys apua.
DSC02785 DSC02709 DSC02798
Sain tän neuleen tosi kauan sit yhteistyön kautta Sammydress nimiseltä nettikaupalta. Tuolla on tosi halpoja vaatteita, kenkiä, koruja yms mut tullimaksuista en kyllä osaa yhtään sanoo kun sain tän siis ilmatteeksi. Tä mun neule näytti kuvassa jotenkin lämpimämmältä ja toi sävy näyttää sellaselta pehmeemmältä kun mitä oikeesti on, en kauheesti tykkää tästä hahah. Mut eiköhän tä kotona mene! Suora linkki tuotteeseen tässä.DSC02799-horz DSC02710 DSC02783

2 kommenttia:

  1. Oliks toi one size? Mitä se vastaa tuolla? Xs? S?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oli, mut se riippuu varmaan tuotteesta et minkä kokonen on. Tä mun vastaa parhaiten kokoo M.

      Poista