23. tammikuuta 2014

30 facts about me

Aattelin tehdä jotain vähän erilaista postausta nyt kun kaikki on ollut samoja tylsiä täs lähiaikoina. Teilt ei tullut kauheesti mitään ehdotuksia niin aattelin sit ite keksii jonkun vähän "erikoisemman" postauksen. Eli kerron jotain random faktoja musta. Oikeesti teen tän siks et voin vältellä huomiseen äikän kokeeseen lukemista hahah.
DSC02714
Opiskelen täl hetkellä lukiossa eikä mul oo mitään hajua mitä haluun tehdä sen jälkeen.
Musta tulee täysikänen 21.6 ja en kestä tätä odottamista. Tuntuu et kaikki mun kamut on jo täyttäny t: kateellinen mä.
Vihaan sitä jos joku ei kuuntele mua kun puhun sille, yksikseen puhuminen ei oo kivaa.
En tiiä mitään ihanempaa kun just vaihdetut lakanat, varsinkin jos ne on valkoset.
En eka ollut yhtään innostunu Vanhoista mut nyt en malta oottaa sitä päivää, pitäis kyl vaan ostaa kaikki puuttuvat jutskat ensin.
DSC02792
Mul on maailman ihanin poikaystävä ja oon tosi onnellinen ku saan olla hänen kanssa. Tä on mun eka kerta kun seurustelen tosissani. Ollaan oltu yli 8 kuukaut yhdessä, mikä on mennyt jotenkin tosi nopeesti vaiks ei se ookkaan mikään hirveen pitkä aika.
Mulla on joku pakkomielle kirjottaa kaikki mun menot kalenteriin. Meen muuten tosi sekasin ja sit varaan vahingos monta eri kamua samal päivälle hups. 
Oon kirjottanut tätä blogii varmaan aika paljon päälle 3 vuotta. Harmittaa ku oon poistanut kaikkein vanhimpii postauksia, niit olis joskus sairaan hauska lukee koska olin sillon aikamoinen hahah. 
Vihaan sitä ääntä kun tulee mun Uggeista kun kävelee lumen päällä.
Oon nykyään tosi laiska meikkaamaan varsinkin kouluun. Yleensä mennään pelkät ripsarit ja kulmakynät naamassa.
DSC02715
Mua ahdistaa kirjotukset ihan sairaasti ja tiiän etten oikeesti selvii niistä.
Nukun tosi usein pommiin ja se on niin ärsyttävää.
En pysty olemaan ilman kynsilakkaa, ja mua ahdistaa jos mulla on vaan tavalliset yksväriset lakkaukset kynsissä vaan haluun aina jotain vähän erikoisempaa.
Haluaisin paremman kameran, mua ärsyttää liikaa kun täl mun kameralla ei saa kunnollisii kuvii pimeessä vaan niistä tulee kellertäviä enkä todellakaan osaa mitään valotuksia sun muita vaihdella. Jos jollain on jotain vinkkejä niin tänne vain.
Mun on pakko aina kattoo monta kertaa onks meijän kodin ovi lukossa.
DSC02755
Kaikki hedelmät on parast ikinä.
Vihaan kauhuleffoja koska en saa niiden jälkeen ikinä vuoteen unta. Mut toisaalta haluaisin kattoo niitä heh.
En suostuis ikinä mistään hinnasta lähtee vaihtoon. Oon kuullut niin paljon kaikkee huonoo et mua ei yhtään innosta. Muutenkaan en pystyis olee vuotta eros mun kamuista ja perheestä.
Oon ihan koukussa Candy Crushiin hahah.
Mun hiukset on kasvanu tosi paljon viimisen vuoden aikana, enkä oo muuten värjännyt mun hiuksii yli vuoteen.
DSC02712
Oon kuullu et ihmiset pitää mua ylimielisenä ja pinnallisena, mut en mä oo sellanen ja mua ärsyttää se ja tulee sairaan huono fiilis koska he ei tunne mua hyvin ketkä sanoo noin...
Haluun hankkii mopsin sit ku muutan omaan kämppään. En kestä ne on vaan niin sairaan söpöjä ja pikkusii palleroita ja niiden luonne vaikuttaa ihanalta.
Mua ärsyttää sellaset tytöt ketkä on ihan erilaisii jätkien seurassa.
En uskalla pitkään aikaan käyttää esim uutta höylää minkä ostan, mua pelottaa ne terät. Sama juttu ripsientaivuttimessa, mul on ollut sellanen uus tossa jo aika kauan mut en uskalla käyttää sitä koska pelkään et mua sattuu.
Mä en käytä oikeestaan koskaan mun puhelinta, käytän aina iPodii kun mulla on siinä kaikki kikit ja instat su muut.
DSC02756
Mua alko just panikoittaa toi äikän koe koska oon nyt yli tunnin tehny tätä postausta ja mun piti lukee hups.
Käytän lähes aina koruja kun oon vaiks koulussa tai kaupungilla, mut sit ku tuun kotiin ni otan ne heti pois.
Mä vihaan kalpeutta itelläni niin paljon. Siks tuleekin tuol solkussa käytyy, se on muutenkin ihan sairaan rentouttavaa ja halpaa. Ärsyttää muuten jos joku valittaa mulle kun käyn solkussa koska siitä tulee muka ihosyöpä. Jep sitähän se tarkoittaa :D
Olin joskus yläasteel hyvä matikassa mut nyt lukiossa se on jotenkin tosi vaikeeta ymmärtää, tai sit mun pitäis kuunnella paremmin.
Peplum-malliset paidan ja mekot sun muut on sairaan jees.

8 kommenttia:

  1. Oon kuullu et ihmiset pitää mua ylimielisenä ja pinnallisena, mut en mä oo sellanen ja mua ärsyttää se ja tulee sairaan huono fiilis koska he ei tunne mua hyvin ketkä sanoo noin...

    :D:D:D:D:D::D:D olik tää vitsi??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei. Sä oot vissiin taas joku ketä kuvittelee tuntevansa mut.

      Poista
  2. en tajua miten joku voi seurustella noin pinnallisen ihmisen kanssa

    VastaaPoista
  3. tosikiva postaus ! tykkäsin :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Mistä sun pinkit housut on? Ja kiva postaus!! :)

    VastaaPoista